Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?
-
- Gość niedzielny
- Posty: 7
- Rejestracja: 11 kwie 2022, 17:30
- Tu mieszkam: Bydgoszcz
Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?
Jak skontaktować się z supportem z Interactive Brokers? Nie znalazłem żadnego sposobu a mam wiele pytań, udało Wam się kiedyś skontaktować z nimi? Jeśli tak to jak, bo są tylko gotowe odpowiedzi nic nie pomagające, zamiast możliwości napisania do nich wiadomości, pozdrawiam Krystian
-
- Moderator
- Posty: 3
- Rejestracja: 13 maja 2022, 10:53
- Tu mieszkam: Warszawa
Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?
Cześć,
Tak, ja kontaktowałem się z nimi wiele razy.
Musisz się zalogować na stronie www IB, następnie kliknąć w prawym górnym rogu w "Help", rozwinie się lista, gdzie musisz kliknąć "Secure Message Center". Wyświetli się Tobie cała Twoja skrzynka odbiorcza. Po prawej stronie kliknij "Compose" -> "New Ticket". Wybierz temat i następnie przekieruje Cię do napisania wiadomości do nich.
Paweł
Tak, ja kontaktowałem się z nimi wiele razy.
Musisz się zalogować na stronie www IB, następnie kliknąć w prawym górnym rogu w "Help", rozwinie się lista, gdzie musisz kliknąć "Secure Message Center". Wyświetli się Tobie cała Twoja skrzynka odbiorcza. Po prawej stronie kliknij "Compose" -> "New Ticket". Wybierz temat i następnie przekieruje Cię do napisania wiadomości do nich.
Paweł
-
- Gość niedzielny
- Posty: 7
- Rejestracja: 11 kwie 2022, 17:30
- Tu mieszkam: Bydgoszcz
Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?
Dzięki serdeczne ^^
-
- Gość niedzielny
- Posty: 7
- Rejestracja: 11 kwie 2022, 17:30
- Tu mieszkam: Bydgoszcz
Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?
Nie widzę w historii wiadomości którą do nich napisałem ponad 3 tyg temu, teraz napisałem drugi raz ciekawe czy odpiszą, jak długo czekasz na odpowiedz jak wysyłasz do nich zapytanie?
-
- Moderator
- Posty: 3
- Rejestracja: 13 maja 2022, 10:53
- Tu mieszkam: Warszawa
Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?
Cześć,
zazwyczaj czekałem 2-3 dni, więc nie tak długo. A jak wejdziesz w "Inbox" -> "Open Web Tickets", to też nic nie ma? Lub "Pending Task" czy "Archived" -> "Closed"?
PK
zazwyczaj czekałem 2-3 dni, więc nie tak długo. A jak wejdziesz w "Inbox" -> "Open Web Tickets", to też nic nie ma? Lub "Pending Task" czy "Archived" -> "Closed"?
PK
Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?
To niezły support to jest bo mi w Tastyworks odpowiedzieli w 10 minut :-)Paweł Kondrat pisze: ↑06 cze 2022, 11:09 Cześć,
zazwyczaj czekałem 2-3 dni, więc nie tak długo. A jak wejdziesz w "Inbox" -> "Open Web Tickets", to też nic nie ma? Lub "Pending Task" czy "Archived" -> "Closed"?
PK