Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?

Masz pytanie lub problem natury inwestycyjnej albo technicznej? Opisz go tutaj, a postaramy się pomóc.
Krystian1987
Gość niedzielny
Posty: 7
Rejestracja: 11 kwie 2022, 17:30
Tu mieszkam: Bydgoszcz

Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?

Post autor: Krystian1987 »

Jak skontaktować się z supportem z Interactive Brokers? Nie znalazłem żadnego sposobu a mam wiele pytań, udało Wam się kiedyś skontaktować z nimi? Jeśli tak to jak, bo są tylko gotowe odpowiedzi nic nie pomagające, zamiast możliwości napisania do nich wiadomości, pozdrawiam Krystian
Paweł Kondrat
Moderator
Posty: 3
Rejestracja: 13 maja 2022, 10:53
Tu mieszkam: Warszawa

Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?

Post autor: Paweł Kondrat »

Cześć,

Tak, ja kontaktowałem się z nimi wiele razy.

Musisz się zalogować na stronie www IB, następnie kliknąć w prawym górnym rogu w "Help", rozwinie się lista, gdzie musisz kliknąć "Secure Message Center". Wyświetli się Tobie cała Twoja skrzynka odbiorcza. Po prawej stronie kliknij "Compose" -> "New Ticket". Wybierz temat i następnie przekieruje Cię do napisania wiadomości do nich.

Paweł
Krystian1987
Gość niedzielny
Posty: 7
Rejestracja: 11 kwie 2022, 17:30
Tu mieszkam: Bydgoszcz

Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?

Post autor: Krystian1987 »

Dzięki serdeczne ^^
Krystian1987
Gość niedzielny
Posty: 7
Rejestracja: 11 kwie 2022, 17:30
Tu mieszkam: Bydgoszcz

Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?

Post autor: Krystian1987 »

Nie widzę w historii wiadomości którą do nich napisałem ponad 3 tyg temu, teraz napisałem drugi raz ciekawe czy odpiszą, jak długo czekasz na odpowiedz jak wysyłasz do nich zapytanie?
Paweł Kondrat
Moderator
Posty: 3
Rejestracja: 13 maja 2022, 10:53
Tu mieszkam: Warszawa

Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?

Post autor: Paweł Kondrat »

Cześć,

zazwyczaj czekałem 2-3 dni, więc nie tak długo. A jak wejdziesz w "Inbox" -> "Open Web Tickets", to też nic nie ma? Lub "Pending Task" czy "Archived" -> "Closed"?

PK
Awatar użytkownika
iMisiek
Forumowy wyga
Posty: 206
Rejestracja: 14 mar 2021, 21:04
Tu mieszkam: Warszawa

Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?

Post autor: iMisiek »

Paweł Kondrat pisze: 06 cze 2022, 11:09 Cześć,

zazwyczaj czekałem 2-3 dni, więc nie tak długo. A jak wejdziesz w "Inbox" -> "Open Web Tickets", to też nic nie ma? Lub "Pending Task" czy "Archived" -> "Closed"?

PK
To niezły support to jest bo mi w Tastyworks odpowiedzieli w 10 minut :-)
ODPOWIEDZ