Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?
-
- Stały bywalec
- Posty: 73
- Rejestracja: 11 kwie 2022, 17:30
- Tu mieszkam: Bydgoszcz
Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?
Jak skontaktować się z supportem z Interactive Brokers? Nie znalazłem żadnego sposobu a mam wiele pytań, udało Wam się kiedyś skontaktować z nimi? Jeśli tak to jak, bo są tylko gotowe odpowiedzi nic nie pomagające, zamiast możliwości napisania do nich wiadomości, pozdrawiam Krystian
-
- Moderator
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 maja 2022, 10:53
- Tu mieszkam: Warszawa
Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?
Cześć,
Tak, ja kontaktowałem się z nimi wiele razy.
Musisz się zalogować na stronie www IB, następnie kliknąć w prawym górnym rogu w "Help", rozwinie się lista, gdzie musisz kliknąć "Secure Message Center". Wyświetli się Tobie cała Twoja skrzynka odbiorcza. Po prawej stronie kliknij "Compose" -> "New Ticket". Wybierz temat i następnie przekieruje Cię do napisania wiadomości do nich.
Paweł
Tak, ja kontaktowałem się z nimi wiele razy.
Musisz się zalogować na stronie www IB, następnie kliknąć w prawym górnym rogu w "Help", rozwinie się lista, gdzie musisz kliknąć "Secure Message Center". Wyświetli się Tobie cała Twoja skrzynka odbiorcza. Po prawej stronie kliknij "Compose" -> "New Ticket". Wybierz temat i następnie przekieruje Cię do napisania wiadomości do nich.
Paweł
-
- Stały bywalec
- Posty: 73
- Rejestracja: 11 kwie 2022, 17:30
- Tu mieszkam: Bydgoszcz
Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?
Dzięki serdeczne ^^
-
- Stały bywalec
- Posty: 73
- Rejestracja: 11 kwie 2022, 17:30
- Tu mieszkam: Bydgoszcz
Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?
Nie widzę w historii wiadomości którą do nich napisałem ponad 3 tyg temu, teraz napisałem drugi raz ciekawe czy odpiszą, jak długo czekasz na odpowiedz jak wysyłasz do nich zapytanie?
-
- Moderator
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 maja 2022, 10:53
- Tu mieszkam: Warszawa
Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?
Cześć,
zazwyczaj czekałem 2-3 dni, więc nie tak długo. A jak wejdziesz w "Inbox" -> "Open Web Tickets", to też nic nie ma? Lub "Pending Task" czy "Archived" -> "Closed"?
PK
zazwyczaj czekałem 2-3 dni, więc nie tak długo. A jak wejdziesz w "Inbox" -> "Open Web Tickets", to też nic nie ma? Lub "Pending Task" czy "Archived" -> "Closed"?
PK
Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?
To niezły support to jest bo mi w Tastyworks odpowiedzieli w 10 minut :-)Paweł Kondrat pisze: ↑06 cze 2022, 11:09 Cześć,
zazwyczaj czekałem 2-3 dni, więc nie tak długo. A jak wejdziesz w "Inbox" -> "Open Web Tickets", to też nic nie ma? Lub "Pending Task" czy "Archived" -> "Closed"?
PK
-
- Stały bywalec
- Posty: 73
- Rejestracja: 11 kwie 2022, 17:30
- Tu mieszkam: Bydgoszcz
Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?
Niestety ani w Pending Task ani Open Web Tickets nie ma kompletnie nic wstawiłbym zdjęcie gdyby się dało zrzut ekranu, rozczarowałem się tym IB
Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?
Dlatego, że mniejsi brokerzy w USA mają support lokalny, a IB ma support w Indiach plus ileś tam milionów kont, ciężko to obsłużyć, szczególnie, że większość pytań jest debilna. Wystarczy zobaczyć forum IB ile codziennie pojawia się głupich pytań. To tak samo jak FB 90% to jacyś debile piszą, nowy temat, bo im się nie chce poszukać.
Ja to współczuję.
Ja to współczuję.
Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?
Dlatego, że mniejsi brokerzy w USA mają support lokalny, a IB ma support w Indiach plus ileś tam milionów kont, ciężko to obsłużyć, szczególnie, że większość pytań jest debilna. Wystarczy zobaczyć forum IB ile codziennie pojawia się głupich pytań. To tak samo jak FB 90% to jacyś debile piszą, nowy temat, bo im się nie chce poszukać.
Ja to współczuję. Dlatego ja wyeliminowałem idiotów, że swojego życia.
Ja to współczuję. Dlatego ja wyeliminowałem idiotów, że swojego życia.