Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?

Masz pytanie lub problem natury inwestycyjnej albo technicznej? Opisz go tutaj, a postaramy się pomóc.
Krystian1987
Stały bywalec
Posty: 73
Rejestracja: 11 kwie 2022, 17:30
Tu mieszkam: Bydgoszcz

Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?

Post autor: Krystian1987 »

Jak skontaktować się z supportem z Interactive Brokers? Nie znalazłem żadnego sposobu a mam wiele pytań, udało Wam się kiedyś skontaktować z nimi? Jeśli tak to jak, bo są tylko gotowe odpowiedzi nic nie pomagające, zamiast możliwości napisania do nich wiadomości, pozdrawiam Krystian
Paweł Kondrat
Moderator
Posty: 5
Rejestracja: 13 maja 2022, 10:53
Tu mieszkam: Warszawa

Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?

Post autor: Paweł Kondrat »

Cześć,

Tak, ja kontaktowałem się z nimi wiele razy.

Musisz się zalogować na stronie www IB, następnie kliknąć w prawym górnym rogu w "Help", rozwinie się lista, gdzie musisz kliknąć "Secure Message Center". Wyświetli się Tobie cała Twoja skrzynka odbiorcza. Po prawej stronie kliknij "Compose" -> "New Ticket". Wybierz temat i następnie przekieruje Cię do napisania wiadomości do nich.

Paweł
Krystian1987
Stały bywalec
Posty: 73
Rejestracja: 11 kwie 2022, 17:30
Tu mieszkam: Bydgoszcz

Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?

Post autor: Krystian1987 »

Dzięki serdeczne ^^
Krystian1987
Stały bywalec
Posty: 73
Rejestracja: 11 kwie 2022, 17:30
Tu mieszkam: Bydgoszcz

Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?

Post autor: Krystian1987 »

Nie widzę w historii wiadomości którą do nich napisałem ponad 3 tyg temu, teraz napisałem drugi raz ciekawe czy odpiszą, jak długo czekasz na odpowiedz jak wysyłasz do nich zapytanie?
Paweł Kondrat
Moderator
Posty: 5
Rejestracja: 13 maja 2022, 10:53
Tu mieszkam: Warszawa

Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?

Post autor: Paweł Kondrat »

Cześć,

zazwyczaj czekałem 2-3 dni, więc nie tak długo. A jak wejdziesz w "Inbox" -> "Open Web Tickets", to też nic nie ma? Lub "Pending Task" czy "Archived" -> "Closed"?

PK
Awatar użytkownika
iMisiek
Forumowy wyga
Posty: 259
Rejestracja: 14 mar 2021, 21:04
Tu mieszkam: PL

Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?

Post autor: iMisiek »

Paweł Kondrat pisze: 06 cze 2022, 11:09 Cześć,

zazwyczaj czekałem 2-3 dni, więc nie tak długo. A jak wejdziesz w "Inbox" -> "Open Web Tickets", to też nic nie ma? Lub "Pending Task" czy "Archived" -> "Closed"?

PK
To niezły support to jest bo mi w Tastyworks odpowiedzieli w 10 minut :-)
Krystian1987
Stały bywalec
Posty: 73
Rejestracja: 11 kwie 2022, 17:30
Tu mieszkam: Bydgoszcz

Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?

Post autor: Krystian1987 »

Niestety ani w Pending Task ani Open Web Tickets nie ma kompletnie nic wstawiłbym zdjęcie gdyby się dało zrzut ekranu, rozczarowałem się tym IB
Sebo
Stały bywalec
Posty: 130
Rejestracja: 17 maja 2021, 16:56
Tu mieszkam: Bangkok

Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?

Post autor: Sebo »

Dlatego, że mniejsi brokerzy w USA mają support lokalny, a IB ma support w Indiach plus ileś tam milionów kont, ciężko to obsłużyć, szczególnie, że większość pytań jest debilna. Wystarczy zobaczyć forum IB ile codziennie pojawia się głupich pytań. To tak samo jak FB 90% to jacyś debile piszą, nowy temat, bo im się nie chce poszukać.
Ja to współczuję.
Sebo
Stały bywalec
Posty: 130
Rejestracja: 17 maja 2021, 16:56
Tu mieszkam: Bangkok

Re: Interactive Brokers - kontakt z supportem - jak?

Post autor: Sebo »

Dlatego, że mniejsi brokerzy w USA mają support lokalny, a IB ma support w Indiach plus ileś tam milionów kont, ciężko to obsłużyć, szczególnie, że większość pytań jest debilna. Wystarczy zobaczyć forum IB ile codziennie pojawia się głupich pytań. To tak samo jak FB 90% to jacyś debile piszą, nowy temat, bo im się nie chce poszukać.
Ja to współczuję. Dlatego ja wyeliminowałem idiotów, że swojego życia.
ODPOWIEDZ