dane historyczne opcji
dane historyczne opcji
Witam,
Przyznam, że przyszedłem tutaj po pomoc, jestem studentem ekonomii, piszę pracę o zabezpieczaniu transakcji walutowych poprzez strategie opcyjne, a moim problemem jest brak danych do napisania pracy dyplomowej. Szukam historycznych notowań cen opcji na miedź oraz na walutę Euro - chodzi zarówno o opcje kupna jak i sprzedaży, za 2016 oraz 2017 rok.
Proszę o pomoc, informację, gdzie mogę znaleźć takie dane i czy można je pobrać za darmo, czy też trzeba płacić, gdyż szukałem już na wielu stronach, w tym na stronie LME, lecz tam też nie znalazłem potrzebnych informacji.
Z góry dziękuję
Przyznam, że przyszedłem tutaj po pomoc, jestem studentem ekonomii, piszę pracę o zabezpieczaniu transakcji walutowych poprzez strategie opcyjne, a moim problemem jest brak danych do napisania pracy dyplomowej. Szukam historycznych notowań cen opcji na miedź oraz na walutę Euro - chodzi zarówno o opcje kupna jak i sprzedaży, za 2016 oraz 2017 rok.
Proszę o pomoc, informację, gdzie mogę znaleźć takie dane i czy można je pobrać za darmo, czy też trzeba płacić, gdyż szukałem już na wielu stronach, w tym na stronie LME, lecz tam też nie znalazłem potrzebnych informacji.
Z góry dziękuję
Re: dane historyczne opcji
ojej parę emaili i telefonów i będziesz miał.
PKO BP tym się zajmuje możesz się z nimi skontaktować, mi ostatnio od ręki pomogli w pewnej sprawie miła obsługa.
https://www.pkobp.pl/media_files/97fc42 ... ac0a96.pdf
Myślę, że kontakt z giełdą też można i na bank Cię pokierują oraz z autorem publikacji o opcjach walutowych.
Giełda co handluje miedzą i opcjami na bank ma i udostępni czyli Londyn. Pisałeś do nich co Ci odpowiedzieli?
PKO BP tym się zajmuje możesz się z nimi skontaktować, mi ostatnio od ręki pomogli w pewnej sprawie miła obsługa.
https://www.pkobp.pl/media_files/97fc42 ... ac0a96.pdf
Myślę, że kontakt z giełdą też można i na bank Cię pokierują oraz z autorem publikacji o opcjach walutowych.