Giełda polska

Cudze chwalicie, swego nie znacie. Wszystko, co notowane jest w euro, funcie, koronie, franku lub złotym polskim.
sebo
Forumowy wyga
Posty: 1956
Rejestracja: 11 mar 2017, 11:55

Re: Giełda polska

Post autor: sebo » 06 lut 2018, 15:02

IKE to nie OFE tak na marginesie.

Podpierają, bo jak widzą duże spadki to myślą, że za dwa dni odbije.

MarcinBB
Stały bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 10 lis 2017, 21:06

Re: Giełda polska

Post autor: MarcinBB » 06 lut 2018, 15:18

Jeszcze nie, ale w korycie znowu niedługo zabraknie kartofli.

sebo
Forumowy wyga
Posty: 1956
Rejestracja: 11 mar 2017, 11:55

Re: Giełda polska

Post autor: sebo » 06 lut 2018, 15:25

pls weź nie porównuj, równie dobrze, z banku czy brokera też Ci zabiorą.
Nie znam się na korytach, zostawiam to innym, ale czytać opowieści dziwnej treści nie mam zamiaru.

MarcinBB
Stały bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 10 lis 2017, 21:06

Re: Giełda polska

Post autor: MarcinBB » 06 lut 2018, 15:32

Analogie są, ale żyj w swojej szczęśliwej ułudzie, nie będę Ci głowy więcej zawracał :-)

Bartek
Stały bywalec
Posty: 134
Rejestracja: 03 lut 2018, 02:42

Re: Giełda polska

Post autor: Bartek » 09 lut 2018, 14:12

Nie mam zbyt duzego doswiadczenia z polska gielda.
Gdzie sprawdzacie parametry spolek np P/E na biezaco?
Jaka strone/ serwis polecacie.
Cos na zasadzie Morningstar lub Yahoo Finance na przyklad.
Dzieki
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Tomek
Money talks
Posty: 2539
Rejestracja: 09 mar 2017, 20:40
Kontakt:

Re: Giełda polska

Post autor: Tomek » 09 lut 2018, 15:00

Ja za dawnych czasów korzystałem ze http://stooq.pl (darmowe) i http://stockwatch.pl (płatne, ale warto).

MarcinBB
Stały bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 10 lis 2017, 21:06

Re: Giełda polska

Post autor: MarcinBB » 09 lut 2018, 15:37

https://www.biznesradar.pl/gielda/akcje_gpw - nie wygląda specjalnie, ale przeklinasz się po zakładkach na stronie spółki to jest sporo danych.

Bartek
Stały bywalec
Posty: 134
Rejestracja: 03 lut 2018, 02:42