Piekny moment do shortowania USA?
-
Re: Piekny moment do shortowania USA?
Juz sprzedalem ta male spekule ale zarobic to dopiero zamierzam na fajerwerkach juz niedlugo. Narazie mocno krotko IYR i pochodne.
Pozdrawiam wszystkich , mama na imię Antoni traduję głównie SPX. Jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o opcje etf itd. Jestem przekonany o wzroście SPX do 3000 na pewno, a nawet 3300. Ze względu na SL chce spokojnie skupić jakiś „papier” na wzrosty. Czy możecie podpowiedzieć , nadać kierunek, jakim instrumentom mogę się przyjrzeć, ze szczególnym uwzględnieniem tych bardzo agresywnych ?
Witam wszystkich jeszcze raz :)
-
Twoje pytanie jest dosc ogolne ale tak na szybko lewarowany SPXL na dlugo x3 lub SPXS na krotko x3 jednak musisz byc pewien timingu z uwagi na decay. Opcje to tez fajna sprawa ale timing jest jeszcze waznieszy. Tutaj sporo osob bawi sie w wystawianie opcji, czesto uwazaja ze ich kupowanie to bezsens, jak tak nie uwazam. Jesli decydujesz sie grac na wzrosty to bede stal po przeciwnej stronie ale kazdy ma swoje podejscie.
-
- Stały bywalec
Amador pisze: ↑18 maja 2019, 18:14Pozdrawiam wszystkich , mama na imię Antoni traduję głównie SPX. Jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o opcje etf itd. Jestem przekonany o wzroście SPX do 3000 na pewno, a nawet 3300. Ze względu na SL chce spokojnie skupić jakiś „papier” na wzrosty. Czy możecie podpowiedzieć , nadać kierunek, jakim instrumentom mogę się przyjrzeć, ze szczególnym uwzględnieniem tych bardzo agresywnych ?
Na pewno to jutro jest poniedziałek:) Jak jesteś głęboko przekonany o wzrostach na S&P500 do 3000 pkt to możesz kupić opcje out the money na ETF SPY np. z ceną wykonania 290 - 295. Pamiętaj o horyzoncie czasowym, bo w opcjach czas ma kolosalne znaczenie. Osobiście radził bym zachować dużą ostrożność w dobieraniu wielkości pozycji. W życiu nic nie jest pewne, a na giełdzie to już w ogóle nie ma nic pewnego :)
-
- Stały bywalec