NN Inc./Paragon Global Solutions
Re: NN Inc./Paragon Global Solutions
Czyli tak jak zawsze, jeden koleś może dwóch ale to rzadkość jest łebskich, a reszta to zżyna i ewentualnie powiela.
Szkoda, że tak jest, bo to nie przynosi owoców, dlatego to minus forum otwartego.
Ktoś musiał jednak czas poświęcić na szukanie i analizowanie.
Szkoda, że tak jest, bo to nie przynosi owoców, dlatego to minus forum otwartego.
Ktoś musiał jednak czas poświęcić na szukanie i analizowanie.
Żeby nie było, nie mam do nikogo pretensji. Po prostu bawi mnie to odrobinę, że trafione tipy zawsze mają nagłych "beneficjentów", a nietrafione już nie :). Tofu przynajmniej sprawdził sprawozdania finansowe i jakoś się odniósł do mojego pomysłu. A takie "ja też kupiłem" po fakcie to wartości żadnej nie ma. Mogę tylko pogratulować zysku i nic poza tym.
Szkoda, że tak odebraliście mój post... tak jak napisałem jestem zielony, czytam, próbuję ale się nie udzielam bo moja wiedza jest mizerna. Zanim kupiłem parę akcji to sprawdziłem firmę w kilku serwisach, żeby zobaczyć co mi wyjdzie z analizy.
PS Nie pisałem żeby się chwalić bo inwestuję dla nauki bardzo małe kwoty, tak że ten mój zysk to dla większości z Was nawet nie na waciki ;)
PS Nie pisałem żeby się chwalić bo inwestuję dla nauki bardzo małe kwoty, tak że ten mój zysk to dla większości z Was nawet nie na waciki ;)
Rastignac pisze: ↑14 sty 2019, 22:40Żeby nie było, nie mam do nikogo pretensji. Po prostu bawi mnie to odrobinę, że trafione tipy zawsze mają nagłych "beneficjentów", a nietrafione już nie :). Tofu przynajmniej sprawdził sprawozdania finansowe i jakoś się odniósł do mojego pomysłu. A takie "ja też kupiłem" po fakcie to wartości żadnej nie ma. Mogę tylko pogratulować zysku i nic poza tym.
O to właśnie chodzi, by ktoś sprawdził i się wypowiedział, bo można czegoś nie zauważyć co będzie bardzo istotne.
- Plastic Tofu
- Stały bywalec