Re: Tesla
: 06 wrz 2018, 13:40
Jeśli chodzi o bezpieczenstwo linku od jumper masz to opisane
https://www.tradingforaliving.pl/forum/
https://www.tradingforaliving.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=30
Otrzymywanie wodoru z węgla, to jak wypowiadanie wojny aby napędzić gospodarkę. Jest to jakiś pomysł, ale skutki uboczne dyskwalifikują. Nawet gdyby okazało się, że nie będzie żadnych limitów emisji czy carbon tax to nadal wodór przegrywa z benzyną. Dodatkowo przemysłowa produkcja oznacza transport do stacji ładowania, który jest bardzo drogi (temperatura, ciśnienie). Stąd potrzeba produkcji w miejscu ładowania. Efektywność ogniw wodorowych w najlepszym wypadku to jakieś 25%, najgorsze bateria mają 95%. Trudno konkurować w takich warunkach.Thorwald pisze:
Bezpieczeństwo wodoru to typowy FUD. Temperatura zapłonu i minimalne stężenie są niskie, więc trzeba uważać. Jednak technologia sobie z tym poradziła.wujt pisze:A jak wygląda kwestia bezpieczeństwa?
Dzięki, ciekawy artykuł. A filmik genialny:eleste pisze:Jeśli chodzi o bezpieczenstwo linku od jumper masz to opisane
Ale gaz koksowniczy to efekt uboczny produkcji koksu. On jest dziś produkowany. Skutki uboczne jak widać nie dyskwalifikują produkcji koksu.SolMaliva pisze: Otrzymywanie wodoru z węgla, to jak wypowiadanie wojny aby napędzić gospodarkę. Jest to jakiś pomysł, ale skutki uboczne dyskwalifikują.
Dzisiaj nie dyskwalifikują, ale rozmawiamy o przyszłości w której emisja będzie bliska zeru. Zatem żadnego koksu nie będzie. Jeśli nie przejmujemy się CO2, to wodór nadal jest bez sensu, lepsza benzyna. Pod względem zanieczyszczeń samochody benzynowe są już tak dobre, że często pobierają bardziej zanieczyszczone powietrze niż emitują. Wodór nie ma zatem żadnych atutów.Thorwald pisze:Ale gaz koksowniczy to efekt uboczny produkcji koksu. On jest dziś produkowany. Skutki uboczne jak widać nie dyskwalifikują produkcji koksu.
Przykład z łodzią podwodną fajny, ale napisz proszę jaka jest różnica w cenie. Co mi po wodorze skoro mnie na niego nie stać?Thorwald pisze:Sama sprawność nie wiele mówi. Trzeba uwzględnić ile przy tej samej wadze i objętości można przechować energii.
Możesz przytoczyć jakieś konkretne badania na ten temat? Pomijam oczywisty przykład Krakowa ;)SolMaliva pisze: Pod względem zanieczyszczeń samochody benzynowe są już tak dobre, że często pobierają bardziej zanieczyszczone powietrze niż emitują.
Skoro zgodnie z logiką FEDu huragany są ok dla gospodarki bo będzie odbudowa i urośnie PKB to może w skali micro płonące Tesle są dobre dla Tesli bo będzie od nowa popyt na kolejne auta ;)
https://www.wired.com/story/hackers-ste ... s-key-fob/One team of academic hackers has now found that Tesla left its Model S cars open to a far more straightforward form of hacking: stealthily cloning the car's key fob in seconds, opening the car door, and driving away.
Tesla also says that Model S units sold after June of this year aren't vulnerable to the attack, due to upgraded key fob encryption that it implemented in response to the KU Leuven research. But if owners of a Model S manufactured before then don't turn on that PIN—or don't pay to replace their key fob with the more strongly encrypted version—the researchers say they're still vulnerable to their key-cloning method.
i jak to ktoś podsumował ...TESLA VICE PRESIDENT OF WORLDWIDE FINANCE IS SAID TO BE LEAVING: BBG
Should be an interesting Q3 call and numbers with the VP of Worldwide Finance and the CAO quitting with less than a month to go till quarter's end. IMO the probability we get a fraudulent filing is increasing...